Westernsadel "The Amerikan"

I

idealb

Är det ngn här som har eller har ridit i westernsadeln, märket The Amerikan, El Paso Roper? Funderar på att köpa en men skulle vilja höra lite vad ni tycker om den. :idea:

Sv: Westernsadel "The Amerikan"

Jag har en, helt underbar tycker jag! Tycker absolut du skall köpa en, de är supersköna att rida i.
Har du en på lut? Ny eller beg?

Sv: Westernsadel "The Amerikan"

Ja, jag har hittat en beg som jag funderar på att köpa. Men kommer inte kunna köpa en förren i Juli så det bror på om ägaren till sadeln kan vänta så pass länge. ;) Skönt att höra att du tycker den är bra, känner mig redan mkt positivare! :D

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Dorinda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
910
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar