Westernsadel skräp?

Sv: Westernsadel skräp?

Det kan jag tänka mig.:D Tur att jag inte har häst längre. Fast en sadel, hundra träns och selar ligger faktiskt i källaren och möglar. Borde kanske putsa upp :wtf:

Det är därför man skaffat syntet :angel: Eller ja, bara selen. Bra start :D
Ska skaffa några syntetträns att ha som skabb hemmavid, så praktiskt att bara tvätta av.
Funderar på att sy ett själv av nylon, hmm. Måste genast börja spana!

Gammal tråd men ett tips för att kolla passformskvalitet över huvudtaget kan vara att vända upp och ner på sadeln och kontrollera att vinklarna är exakta. Är de inte lika kommer sadeln att ge hästen problem.
Detta är speciellt viktigt på en Simcosadel eftersom de finns att hitta i både A- och B-kvalitet och där de sämre sadlarna verkligen är skit för hästen.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
785
Senast: Lisen82
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
0
· Visningar
106
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 626
Senast: Nepenthe
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
655
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka