Westernsadel skräp?

Sv: Westernsadel skräp?

Det kan jag tänka mig.:D Tur att jag inte har häst längre. Fast en sadel, hundra träns och selar ligger faktiskt i källaren och möglar. Borde kanske putsa upp :wtf:

Det är därför man skaffat syntet :angel: Eller ja, bara selen. Bra start :D
Ska skaffa några syntetträns att ha som skabb hemmavid, så praktiskt att bara tvätta av.
Funderar på att sy ett själv av nylon, hmm. Måste genast börja spana!

Gammal tråd men ett tips för att kolla passformskvalitet över huvudtaget kan vara att vända upp och ner på sadeln och kontrollera att vinklarna är exakta. Är de inte lika kommer sadeln att ge hästen problem.
Detta är speciellt viktigt på en Simcosadel eftersom de finns att hitta i både A- och B-kvalitet och där de sämre sadlarna verkligen är skit för hästen.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 476
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
507
Senast: liiinnea
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka