westernsadel igen

jamman

Trådstartare
Är det någon som har Simcos Lucky S Pleasure som finns i Börjeskatalogen sidan 48 i nya?
Är den skön att rida i?
D-ponnyn är smal över bogarna och rygg och har HÖG manke. Hon är även kort i ryggen.
Hennes rygg är ganska rak.
Har funderat på en CC trail rider, men inte provat då den inte fanns hemma i butiken.
Tänkte skicka efter och prova, man kan ju skicka tillbaka inom 30 dagar.
Tacksam för svar

Sv: westernsadel igen

Jag blev tipsad om en CC trailrider till min häst som verkar vara raka motsatsen till din. Min är bred över bogarna, har låg manke och är rund över ryggen. har också provat en på hästen och det är den enda sadeln hittills där bogarna verkligen får plats. Men det är klart, det kan ju passa din ändå. Man måste prova.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Esmeralda
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 021
Senast: Lycan
·
Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna...
2
Svar
35
· Visningar
7 981
Senast: Fiorano
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 478
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar