Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
läste här på buke att det tydligen finns.. någon som vet var??
tycker ni de funkar lika bra under bomlös sadel eller är materialet i för klent?
fast å andra sidan så använder westernryttarna dem, så det borde räcka, eller?
Tänk bara på att under en bomlös ska du inte bara ha en pad med kanal utan även en som fördelar tryck. Det är inte tillräckligt med en i typ filtmaterial eller skumgummi utan det måste vara en med "open cell foam" dvs en som verkligen fördelar trycket och inte bara trycks ihop.
// Linda
ja det var just materialet i paddarna jag var brydd för, om nåt av dem i westernpaddarna duger?
får väl skriva och fråga vad det är i dem då.. och hur tjocka inläggen är vill man ju också veta.
vad är det för material i tacky too?
du har inte provat fler än just den??
ja det var just materialet i paddarna jag var brydd för, om nåt av dem i westernpaddarna duger?
får väl skriva och fråga vad det är i dem då.. och hur tjocka inläggen är vill man ju också veta.
vad är det för material i tacky too?
du har inte provat fler än just den??
http://hovotass.com
där säljer de en för bara 799:- som ser ut att ha inlägg, men det är klart, det beror ju på vad det är gjort av..
tänkte ev. skaffa en torsion light, inte en westernsadel. men eftersom de är lika korta så funkar ju westernpad.
letar bara därför att jag vill se vad det finns för alternativ, billigare kanske.
Ja naturligtvis! Och därav frågan; kan det funka? Om det går lika bra med en pad för 800:- som en för betydligt mycket mer vet jag vilken jag väljer...
Vill du skaffa en dyr pad billigare så beställ direkt från USA. Fråga tills du hittar någon som skickar ditt paket som gåva så du slipper tull mm.
Jag har själv gjort det och kan rek en internetbutik om du vill. Dessutom kan du då välja mellan massor av färger och mönster.
Min 1:a pad (skito) är 5 år och används fortfarande, så de håller länge.
// Linda