Westernclinic

M

MGI

Hej,

Har ni sett att det kommer en tränare från Holland till Hässleholm i november och ger en clinic. Är det någon som funderar på att deltaga? Mer information finns i en annons under utbildning på denna websidan. Jag kan verkligen rekommendera henne!

Maria

Sv: Westernclinic

Är det bara jag som är blind??

Jag hittar ingen clininc... inte heller något som heter utbildning på denna sidan som man kan gå in o titta på!!

Vi tar hem en Holländsk tränare i november, men det är inte i Hässleholm.... Hittar ingen annan, vilken menar du?

Det ligger en annons under:
Radannonser
Tjänster, Utbildning & Annat - Tränare & Utbildare
Titel: westernclinic, inlagd 15 okt

Hon heter Astrid de Visser och är Holländsk mästare i Horsemanship. Har själv tränat för henne i flera år och kan verkligen rekommendera henne, hon kommer regelbundet till Skåne. 5 tillfällen är redan inbokade nästa år fram till augusti.

Gissade det, hon är oxå bra!
Var och tittade på en clinic hos henne med Mark Schaffer en gång. Hälsa gärna till henne om hon minns svenskan som var så tacksam för polarbrödet de hade i frysen :d

Maria

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 541
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025