Westernbutiker i Halland?

Snubbelfot

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder - söker tips på westerninriktade häst-pryl-butiker i Halland och göteborgsområdet.
Allt är intressant, framför allt sadlar och utprovning av dem.

Sv: Westernbutiker i Halland?

Tjena! :)

I Halland finns aksnke inte så mycket vad jag vet :crazy: Men i Marks Kommun, Kinna så finns det en Westernbutik(hos Håkan Ask), PM:a mig om du vill veta mer :angel:

Jag bor i Kungsbacka så det tar en timme för mig dit ungefär!

Mvh Malin

Sv: Westernbutiker i Halland?

MT:s hästsport borde tillhöra halland men jag är så kass på geografi, de är bra. Sen ligger väl Bonanzas i norra skåne om det kan vara nära nog ( tror jag iaf att de gör men jag kan ha fel) de är toppen att ha o göra med.
/ C

Liknande trådar

Hästmänniskan (Hoppas det blev rätt nu, försökte söka men hittade ingen tråd med samma ämne som verkade aktiv) Ja, som rubriken lyder vad är era...
Svar
11
· Visningar
1 168
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 446
Senast: Fetaost
·
Utrustning Har en häst som jag söker western sadel till. Hon är smaaal över manken/saknar muskler (ska jobbas just för att sätta mer muskler över...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Digbil
·
Utrustning Söker lite tips på modeller som kan vara värda att titta på inför veckan då vi ska besöka sadelprovare. Då både jag och häst är ganska...
Svar
3
· Visningar
1 799
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka