Westernallsvenskan 2011!

Cowgirls

Trådstartare
Nu är det inte långt kvar till sista anmälningsdag för lag till westernallsvenskan!

Vi har precis anmält ett lag till div I i distrikt Mitt!! :bow:

Ska bli så roligt, hoppas verkligen att alla hästar får vara friska iår.
(Förra året kom vi aldrig till start i riksfinalen pga för många skadade hästar i laget.)

Hur ser det ut med lag iår? Rider ni div II eller div I? Vilken klubb och vilket distrikt?

Sv: Westernallsvenskan 2011!

Åh, det väntar vi oxå med spänning på att få veta! :D

Vi som bor här uppe hoppas ju på att få slippa åka 60 mil igen om man går vidare! :crazy::D

Ja vi jobbar på att få ihop ett lag i div II, har 5 intresserade så här långt, vill helst ha fullt lag då det alltid brukar bli något frånfall under säsongen...
I annat fall får vi försöka mixa lag med annan klubb!
Ser ju ut att bli några fler deltävlingar i år här i Mitt så vi får väl hoppas att det blir tillräckligt många lag för att köra en distriktsfinal värd namnet!

Åh, det väntar vi oxå med spänning på att få veta! :D

Vi som bor här uppe hoppas ju på att få slippa åka 60 mil igen om man går vidare! :crazy::D

Ett alternativ är ju att vi ORDNAR distriktsfinalen häromkring! Nog borde det gå att hitta någon passande anläggning? :idea:

Vi är sugen på att slänga ihop ett lag, vi i Norrland har ju det bra(iallafall vi i dist. Nord) som är direkt kvalade till finalen :angel: Det är ju lite därför man vill veta vart finalen ligger! Om det ens är värt att åka på :)

Som Cowgirls sa så jobbas det lite på att få den lite högre upp i landet... :D
Vi bor söder om mitten i landet och hade 55 mil enkel resa till finalen förra året...

*kl*

såg precis vilka klubbar som ordnar deltävlingarna i distrikt mitt
30 till 40 mil till 5 av 6 deltävlingar. inte den bästa geografiska spridningen precis :crazy:

Du får väl trycka på klubbar i din närhet så att dom ordnar deltävlingar!:idea: Än är det inte försent...

Tråkigt...Dock hindrar det ju inte dom från att arrangera en deltävling!

Vi har nog inte så många lag häromkring heller, men klubbarna arrangerar ändå;)
Numer får ju WA gå klass i klass, så då kan tjänar ju klubben på att arrangera en deltävling,om man nu ändå ska ha en tävling..

ja men det har du säkert rätt i :idea:

men ni hade ett div II lag iaf? då får vi fightas på tävlingarna :D

KL

Sista anmälningsdag idag!! Hur har det gått för er, är det fler lag anmälda???

Vilken klubb rider du för???
Såg att två lag från Värmland är med också, JÄTTESKOJ!!!!;)

jag är med i wwr
ja det är vi och så har väl scw ett lag också?

vars ser man vilka lag som ska vara med?

Tror inte att det går att se någonstans ännu... Men kanske är en idé att lägga ut det på hemsidan!:idea:

Jag tycker absolut ni ska lägga ut vilka lag som är anmälda på hemsidan! Även om lag redan vet vilka dom är! :-)

Liknande trådar

Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
6 100
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
7 085
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar