Westernaffär i Jönköping

R

Rene

Hallå
Ja kommer åka till Jönköping sista helgen i okt o undrar om det finns nån western affär i den trakten. Nån som vet??

Sv: Westernaffär i Jönköping

Tumbleweed i Sala och de som finns i och kring Stockholm är nog de närmaste.... dvs inte så nära egentligen.

Inga av "hästaffärerna" säljer westerngrejjer, men på EKO finns en hyffsat bra hästavdelning med bra märken som även säljer lite westernsaker, finns vid Ekhagsrondellen.

De finns En del men inte jätte nära Jönköping.
De ligger i Kinna Westernbiten
Sen har vi LazyHill Western
Lils western store
Närmast Jönköping är Faktiskt MILSTA och dom har nog nästan ALLT och mkt bra grejer men tusenlapparna behövs och tid.
De är inte långt från jönköping åk dit du kommer inte ångra dig.
Hade ni andra glömt bort eller visste ni inte om Milsta?
Han är ju en av de bästa och har inget skräp.

sedan finns ju Rocking B hemma hos Per Larsson i Madängsholm, nära Tidaholm med, 6 mil fr Jönköping...

kulan trading har lite gott & blandat. butiken ligger vid HC.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
498
Senast: cirkus
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 348
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
738
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka