Western-ryttare??

M

Midi

Jag behöver hjälp från western-kunniga..Jag behöver veta om en namngiven person är den han påstår sig vara. Han säger sig ha vunnit SM 3 ggr, varit med på EM och tjänat över 3 miljoner kr. Nu säger han att han ska åka till VM i Kanada nästa år. Han är runt 18år.
Jag vet inte om man får skriva ut namn här.

Har sökt på hans namn på Google, men är osäker på hur han stavar sitt namn. Han är inte med på ridsports sida om landslag eller utmanartrupp.

Sv: Western-ryttare??

Finns ingen westernryttare i Sverige med 3 miljoner i prispengar, Han kanske har vunnit på travet???? Vunnit SM i vad???? VM i Kanda??? Vad ær det før VM???

jag har själv inte pratat med honom...Jag vet inget om western, om man delar upp ridningen i olika klasser osv me han hade sagt att han vunnit SM 3 ggr i western, varit med på EM och ska åka till Kanada i april för att vara med på western-VM. Han hade erbjudit min lillasyster att följa med gratis eftersom resan var gratis till Kanada.

jepp, men min syster tror (eller vill tro) på det, jag måste ha övertygande bevis bara på att det inte är så :smirk:

Snälla du, du måste i så fall precis som Nicolai säger precisera var när hur, dvs. Vilket SM har han vunnit, vilket EM pratar vi om, western VM i Canada finns inte, i vad har han vunnit 3 millioner och är det svenska kronor?:eek: Pratar vi plats i landslag så finns det bara ett inom western och det är Reining landslaget och där finns han inte med även om jag inte vet hans namn så är jag 100% säker på det!:crazy:

Jag skulle säga att det hela är kvalificerat skitprat och att din lillasyster får så vackert stanna hemma om hon inte skall bli blåst.:devil:
Pm;a gärna hans namn till mig

Monke:smirk:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har försökt googla, men inte riktigt hittat det jag söker, och vad gör man då annat än att skapa en tråd på Buke? ;) Ni brukar ju ha...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: LaMaya
·
Distans Nu är det inte jag som håller i detta projekt utan användaren a_schuber. Dock får jag lov att lägga in inägget igen då jag lyckades...
Svar
8
· Visningar
1 883
Senast: a_schuber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka