Western hatt/hjälm???

H

Hammond

Jag undrar vart man kan få tag på en sån där westernhatt med ibyggd hjälm.

vill gärna veta dom billigaste sidorna och dom bör vara svenska!

tack på förhand :bow: :bow:

Sv: Western hatt/hjälm???

Hola,

Hattnytt i Göteborg har för 1900:- nånting, finns en blänkare med bild och telenr i senaste LuckyRider.

BonanzaWestern har för 400-1500:- lite olika varianter, du hittar deras hemsida bland länkarna.

mvh Eva

Varför vill någon ha detta?? Hjälm har man för att skydda huvudet och hatt har man för att det är snyggt. Detta kan EJ kombineras!! Det är snyggare med en hjälm en en ful (dom är skitfula) hjälmhatt.

Varför vill någon ha detta?? Hjälm har man för att skydda huvudet och hatt har man för att det är snyggt. Detta kan EJ kombineras!! Det är snyggare med en hjälm en en ful (dom är skitfula) hjälmhatt.

jag vill ha det för att jag vill rida med hatt, men eftersom jag mycet rider barbacka så vill jag ha hjäl för säkerhetensskull!

jag tycker tat hjälmhattar kan va snygga. alla har sin åsikt.

Den hjälmhatten jag har ser precis ut som en vanlig hatt!
Så det GÅR att kombinera, klart det finns fula också.

jag vill ha det för att jag vill rida med hatt, men eftersom jag mycet rider barbacka så vill jag ha hjäl för säkerhetensskull!

jag tycker tat hjälmhattar kan va snygga. alla har sin åsikt.

Dom flesta hattar med hjälminlägg i är INTE godkända som ridhjälmar, åtminstone inte dom jag sett. Jag har sett en vettigt snygg på bonanza annars

lycka till med ditt letande

Liknande trådar

Anläggning Funderar lite på sommaren och att bygga en beteshage. Har möjlighet att välja mellan impregnerade och oimpregnerade stolpar. Dom...
Svar
3
· Visningar
262
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka