Welshhingst 2010

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Monna
  • Startdatum Startdatum
M

Monna

Vilken welshhingst nästa år kan bli aktuellt för min lilla pålla??

Hon blir 3 nästa år och är fux med flax, ca 127cm just nu, växer lite till, blir maxad B eller liten C, efter icke godkänd hingst dock men han är i sin tur efter Moelgarnedd Montana.

söker en hingst att betäcka henne med nästa år men har noll koll på bra welshhingstar,

bör helst vara C ponny så fölet blir lite större än mamman, dock inte för stor :D

så, show me what you got, bomba tråden med info och bilder om tänkbara hingstar.

Monna

Sv: Welshhingst 2010

Jag har använt Rimskij till mitt ridponnysto iår.
Han är C-ponny ca 135 cm. Tävlat högt (msv) i alla discipliner (liten brasklapp om han varit uppe i msv i flt är inte hunra på det)
Snygg med härlig utstrålning och riktigt bra benställning. Dessutom är han supertrevlig i temp.

Han stor ju hyffsat bra till för dig också - han finns i Dalarna.
De flesta Welshar står ju på naturlig.

Vad är det för stam på mamman till stoet? :laugh:

e. Jesper RW 48
u. Tenzy Girl (e. Coed Coch Barwn RW)

:)

är det han som är efter Wärnanäs Sigill RW 60?

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 834
Senast: Görel
·
Avel Hej! Jag funderar på att betäcka mitt sto i år igen (fast jag egentligen bara skulle ta ett föl..). Anledningen att jag funderar på det...
2
Svar
25
· Visningar
2 931
Senast: sassiball
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 958
Senast: supercassie
·
IT & mobiler Någon addade mig på msn under användaren evelynecovery46@hotmail.com för en liten stund sedan. Tänkte höra här om det är någon som...
2
Svar
23
· Visningar
3 472
Senast: Adelente
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka