Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vilka sekt.C-hingstar finns att tillgå här nere i Skåne? Har varit inne och tittat på Svenska welshponny och cob föreningens hemsida, men infon känns lite halvdan, saknas en del bilder också. Finns det fler sidor som ni kan tipsa om med info om welshhingstarna?
Har varit inne och tittat på Svenska welshponny och cob föreningens hemsida, men infon känns lite halvdan, saknas en del bilder också.
Finns det fler sidor som ni kan tipsa om med info om welshhingstarna?
Den bästa 2-årshingsten welsh sec C, P. Shonnyn (40 p) finns till ett fåtal ston i Läckeby, utanför kalmar, visserligen småland men inte så väldigt långt borta från skåne. Själv kommer jag att använda honom på ett arabsto i år. Jag har hanterat honom dagligen hela vintern och har bara gott att säga om honom. (OBS Jag är inte ägare till honom!!!)Okej, ja synd att hingstägarna inte lämnar in lite mer info. All den viktigaste infon som stam, höjd osv. stod med, men för mig som inte har någon koll på stammar bland sekt.C kändes det som att man skulle vilja veta något om deras resultat i övrigt, tex deras poäng. Men då vet jag ialf nu att det är ägarnas ansvar! Trodde först att det var SWF som gjorde det.
Då får jag gå in där och kika, tack!