Welsh Sec A, vilka föder upp ?

Abova

Trådstartare
Nu var det många år sedan jag hängde här, och ännu fler år sedan jag hade mina WM.
När jag sålde mina, sa jag att den dagen jag har barn i ridålder ska jag köpa WM igen och nu är jag där.

Jag sitter och tittar på olika hemsidor med svenska uppfödare och engelska, och försöker uppdatera mig på linjer, och stammar.

Är lite sugen på att åka ner till fayre oaks om några veckor, men känner att det kanske blir för stort projekt, så kanske nästa år istället.

Nu är jag nyfiken på vilka welsh uppfödare som finns här, såväl sec A som B, och C och om någon ska till fayre oaks ?
 
Som moderator påminner jag om att det inte är tillåtet att göra reklam för sin verksamhet eller länka till privata uppfödares hemsidor eller försäljningssidor. Känner man sig osäker kan man läsa igenom reglerna som man godkände när man registrerade sig på forumet.

Görel moderator på avel.
 
Som moderator påminner jag om att det inte är tillåtet att göra reklam för sin verksamhet eller länka till privata uppfödares hemsidor eller försäljningssidor. Känner man sig osäker kan man läsa igenom reglerna som man godkände när man registrerade sig på forumet.

Görel moderator på avel.

Nog måste väl de som sysslar med och föder upp welsh kunna ge sig till känna utan att göra reklam för sitt stuteri, jag får väl försöka googla sen eller så kan ni pma mig ert stuteri.
Minns några sen för,, men är mer nyfiken på vilka som fortfarande håller på.
 
Jag fick ett wmföl förra året, men kan väl inte direkt säg att jag föder upp welsh, vet inte om det blir fler föl. Hade det funnits köpare till fölen hade jag gärna tagit något mer föl, har enbart haft halvblod tidigare och ponnyföl är ju något helt underbart, älskade tiden när han var liten :) Finns kort I 14 tråden om du är nyfiken.
 

Liknande trådar

Trav Mitt stora intresse är uppfödning (kallblodstravare) och jag har haft turen att min första sålda häst lyckats ganska bra på banorna. Han...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 627
Senast: Roquepine
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 735
Senast: supercassie
·
C
Avel Nu kan du som enskild medlem komma att få ta del av ASVH:s nya avelsplan inom kort. :bow: Detta är kopierat på ASVH:s hemsida...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: pastejja
·
Avel Hoppas någon orkar/har lust att hjälpa mej! Satt och lurade runt och kollade lite på allbreedpedigree - parallelt med att jag kikade...
Svar
5
· Visningar
2 073
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp