Welsh (Mountain)

E

Elwira

Tänkte att vi kunde samla alla Welshar som håller sig sysselsatta med tömkörning elr köring... berätta lite om dom och vad ni har för framtidsplaner. //MW

Sv: Welsh (Mountain)

Jag har precis kört in min WM. Det tog henne ett halvår från att vara helt livrädd för saker som var bakom henne till att vara totalt trygg framför vagn, och jag är så stolt över henne. Tanken är väl att vi ska komma ut och tävla lite smått i framtiden. Men hon är betäckt och troligtvis dräktig, så då ska hon ju få vila nästa sommar, men efter det ska vi köra igång igen ;)

Alla WM jag har täffat är så himla lättlärda, framåt och superbra på alla sätt, så jag tror man kan gå hur långt som helst.

Jag laddar upp bilder så fort pixbox funkar

Sv: Welsh (Mountain)

Här kommer två bilder :)

23251992.jpg

23251990.jpg

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
625
Senast: Mli
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: zassoo
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: Lavinia
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka