Welsh Corgi

Bison

Trådstartare
Ngn som har en o vill berätta lite, gärna bilder :)
Träffade på ett par idag, helt underbara hundar :love:
jag blev helt frälst o min häst oxå, fast han förstod ngt inte riktigt vad det var för konstig djur :p
De verkade så godmodiga o trevliga, lagom stora, charmiga o bara jättefina!

Sv: Welsh Corgi

Jag ingen själv, vill bara säga det! Men, det finns två kottar i stallet (Welsh corgi cardigan) och de är för härliga! Väldigt alerta, håller ordning på vem som är ny i stallet men har aldrig varit hotfulla på något sätt. Som jag har fattat det har de använts som boskapsvallare och detta märks ibland på den yngre hanhunden. Han vill gärna "hjälpa" till vid insläpp, hellre än bra kanske...:angel:. Får då ett argt NEJ av ägaren och det brukar han oftast ta.

Jaa, de är för charmiga!! En stor liten hund på något sätt.

Liknande trådar

Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 595
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 994
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 721
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 942
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025