WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Just nu är Maria AP plupp stilla...men övriga tre i täten rör sig framåt

Tror dessutom att Maria hade haft större chans med någon annan av sina hästar? Med tanke på att det nog hade blivit kortare inpulsning då. Men det fanns ju inte tid att kvala in dom!
Tycker dom gör en otroligt bra insats såhär långt iallafall!

Måste varit dålig kontakt, är tillsammans med en av Shejkerna igen

Nu rör sig Maria och Nobby igen, men vad tror ni om Maria och Power? Borde de inte komma ut på slingan snart om de gick igenom vetchecken?? Eller var det så stort försprång tro?

Det känns som det, men å andra sidan var det visst inte så många som var ute på slingan ändå såg jag nu. Får hålla tummarna för att hennes prick rör på sig snart!

Om de pulsat in på 0 minuter så ska de ge sig iväg efter 6tim 45 min, Beroende på inpilsningstid så bör de nog ge sig iväg när som helst

Vad bra att du har koll! Då hoppas vi att de går ut snart!

Fasiken också, jag skulle uppdatera bukefalos men råkade av misstag uppdatera GPS-sidan.. Nu kommer jag inte in längre.. Suck! Så uppdatering uppskattas väldigt mycket :)

Cecilia kom nyss in. Men det verkar som om Marias gps har fått fnatt? Det står att hon har ridit mer än 140 km, eller är det jag som inte hajar? :confused:

Yippeee! Nu är Maria på väg igen. Hon pulsade tydligen in på 10 min. Fältet har reducerats KRAFTIGT. Om jag räknat pluppar rätt så är Maria typ 12:a! Man kan bara hoppas att det är så.

Är hon ute på sista slingan nu? Har varit borta från datorn :)
Jag får det till att hon ridit 144 km men vet inte om det stämmer.

Täten verkar ha förvirrat sig runt på slingan. Hoppas de har koll så alla red rätt.
Maria o P gjorde en tripp på en annan slinga så det registrerades att hon varit ute längre, därför är hennes km fel.
Maria o N gjorde samma så det verkar som det var rätt att gå så för att starta fast hennes km förblev rätt.
// Linda

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka