fettso

Trådstartare
Idag tog jag testet efter alla konstens regler på min lilla häst(mini).

Testet visade först ett väldigt svaaagt streck som blev starkare, efter 20 min var det fortfarande endast ett streck vilket ju ska vara positivt.

Men sedan blev det rosa längs med båda kanter fram tills där det negativa strecket ska vara?
Inte ett helt streck utan rosa på båda kanter, är det negativt då?
Det står i testet att även ett svagt rosa streck ska tolkas som negativt, men det kom ju först efter 25 min!?

Jag vill ju att det ska vara positivt givetvis:DMen det är nog negativt eller?
Har ni härinne testat Weefoal?
Om hon är dräktig så är hon i sista månaden och det står att testet endast kan användas tom dygn 300, stämmer det?
För hormonet minskar på slutet till odräktig nivå!?`
Ett streck ska vara positivt och två negativt.

Asdåliga mobilbilder på testet
19514907.jpg

19514910.jpg

Sv: Weefoal?

Jag får hem mina weefoal idag och ska kolla. Bebis var mkt aktiv igår så jag antar att den lever, skall rapportera när jag lyckats fånga upp lite kiss.

Jättebra!!:)Då kan du ju skriva hur ditt test betedde sig:o

Själv fick jag stå med en bunke och vänta ut damen.

Hon brukar kissa när man ställer henne på spån, så jag tänkte lämna henne på gången en bra stund och så får vi hoppas. Annars blir det en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG eftermiddag.

Har inte kissat än, får se om jag kan locka fram det på kvällen, ska badda sår och sånt då.

kl
Jag har använt testet idagarna och tyckte det fungerade mkt bra! Vårt sto är ej dräktigt och två streck kom i stort sett på en gång..

(lite förvirrande bara då gravtest för folk betyder graviditet vid två streck:O))

NU kissade hon i en bunke. Haha snacka om envis.

Hur som helst så har jag ETT tydligt streck. Inget mer.

Så himla skönt.

(Iofs kan man ju se fostret leva rövare men det är ändå skönt att ha). Kamerans batteri är såklart slut så jag kan inte fota :mad:

Jo, jag har testat det på mitt sto och fick ett jättetydligt och ett som knappt var synligt. Det var mer en nyansskillnad än ett streck!

Fast båda strecken kom hyfsat samtidigt.

Vet inte om jag litar på det fullt ut så nu funderar jag på om jag kanske ska ta ett blodprov istället :angel:

Nu har vi kissat i bunke igen (liten liten skvätt men det räcker ju).

Fortfarande positivt, strecket kom mkt snabbare den här gången!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·
Gravid - 1år Okej. Bakgrund först. Det tog cirka två år att bli gravid med ettan. Har haft otroligt oregelbunden mens och aldrig haft koll på...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: Pilo
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 483
Senast: LelleLilla
·
Avel Är det några som använt dessa självtest? Hur bra har det fungerat för er? Blev lite fundersam när både jag och en bekant har fått falskt...
Svar
10
· Visningar
1 910
Senast: Cashmere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama