Webdesignskolan-skivan?

Lollan

Trådstartare
Erfarenheter av den?? bra/dålig? funderar på att skaffa den då den är relativt billig och att övrigt
material på webdesignskolan är mycket bra...
 
Jag har den och jag är nöjd. Jag skaffade den dock innan vi fick bredband för att slippa vara på internet varje gång jag behövde hjälp med något till mitt hemsidebyggande, idag skulle jag nog dock tyckt att jag lika gärna kunde gå in på sidan och leta reda på det jag behöver hjälp med istället. Skivan är ju nämligen uppbyggd likadant som sidan, med enda (såvitt jag vet, men det står väl på hemsidan) skillnaden att man får en del extraövningar på skivan (som ju dock kan vara bra), så det beror ju på vad man har för internetuppkoppling och framförallt om man vill ha extraövningarna eller ej, som man köper skivan, tycker jag.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 016
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Glimra
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 792
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp