Webbhotell/namn?

SoffiProppi

Trådstartare
Ska skaffa en hemsida, ngn som vet ett bra webhotell? Hade tänkt s*rftown. Men har ett annat problem, namnet till hemsidan... Den ska vara inriktad mot foto o jag heter Sofia E. Några tips? Tänkte på Equippe eftersom jag ska fota hästar, men vad betyder det? :confused: Tacksam för all hjälp!!!! :banana:

Sv: Webbhotell/namn?

Ska skaffa en hemsida, ngn som vet ett bra webhotell? Hade tänkt s*rftown. Men har ett annat problem, namnet till hemsidan... Den ska vara inriktad mot foto o jag heter Sofia E. Några tips? Tänkte på Equippe eftersom jag ska fota hästar, men vad betyder det? :confused: Tacksam för all hjälp!!!! :banana:
det finns så många bra webhotell:One, Loopia, web24h osv...
i tidningen datormagasin så har de en lista med olika preferenser i vafrje nummer, du kan kika på den tror jag på deras hemsida datormagazin.se

namn, ja du... fotografer brukar ha sitt namn som adress+photo
sofiaeequippephoto kanske?

föreslår "enbart ditt namn" .se så lipper du byta namn om du byter hobby i framtiden eller om du riktar hobbyn åt annat håll.
Så kan du dela upp efterhand.

dittnamn.se/photo
dittnamn.se/ridning osv.

webbhotell: One fungerar ok tycker jag. Lättbegripligt och billigt funkar bra. Du får besöksstatistik med på köpet.
Var inte lika nöjd med svenska domäner´s webbhotell det strulade lite mer.

Lycka till! Msp

Manufrog!

Jag har idag en hemsida på one och en på manufrog, och jag måste tillstå att manufrog erbjuder mycket mer för pengarna, särskilt om du ska hantera bilder. Manufrog erbjuder gallery (ett fantastiskt verktyg för att publicera bilder) på sitt webhotell, vilket inte går att köra på one.

När det gäller drift och andra frågor har jag ingen preferens mellan de tu, utan jag väljer manufrog enbart pga deras verktygsutbud!

... och jag måste tillstå att manufrog erbjuder mycket mer för pengarna, särskilt om du ska hantera bilder. Manufrog erbjuder gallery (ett fantastiskt verktyg för att publicera bilder) på sitt webhotell, vilket inte går att köra på one.
QUOTE]

Intressant har tidigare aldrig hört talas om manufrog jag skall nog kolla upp den när det är dax för abonnemangförlängning. Bilder är ju den viktigaste aspekten för min del :-)

Här har du lite demosidor hur Gallery funkar från deras egen hemsida - länk

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 991
Senast: Korven
·
Skola & Jobb Jag ska göra ordning hemsidan med tavlor osv eftersom så många är intresserade. Tänkte att det var dags, så jag har en portfolio på ett...
Svar
0
· Visningar
687
Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att...
2
Svar
25
· Visningar
3 104
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 262
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka