Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nja, här är det fullblod som gäller, helst arabiska sådana, men grabben min kan tänka sig att prova att rida isis, eftersom mina är så stora och otäcka (148 och 155...)
Kan vara kul att se, jag har faktist knappt suttit på en gångartshäst, bara grannens skogsluffare med extremt oren tölt...
Tänkte väl, du är ingen jag förknippar med islandshästar! Ska ändå lära upp Domaren i att se skillnad på tölt och pass mellan fotorundorna, så ser du en frustrerad göteborgare skrika åt en stackars liten skånska så är det vi.
Nähä, vad borde jag ha för hästar då??
Ser du en liten rödhårig göteborgare tappa tålamodet för att skåningen bredvid inte förstår varför en brun häst kallas fux så är det vi...
ska nog dit o kolla iaf... kan inte tävla, min bäbis har haft för lågt HB o för lite blodkroppar och grejjer, så jag vill inte pressa honom än... Vi kör på sydsenska ist
Hästmänniskan
Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.