Trassla

Trådstartare
I helgen är det som bekant Västsvenska på Sävebanan utanför Göteborg. Någon som ska tävla eller dit över huvudtaget?

Jag ska dit! Inte som tävlande utan som publik. Tänkte titta på mitt sto's utvalda hingst: Sleipnir frá Laufholi som skall tävla.

Skall du själv dit? :)

Jag skall vara funktionär på fredagen!!!

Skulle själv varit med om det inte vore för min förbaskade rygg... :cry:

/Niggi

----------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Visste inte ens att det var- men nu skall jag definitivt försöka ta mig dit :) Om jag kan få sällskap...

Nja, här är det fullblod som gäller, helst arabiska sådana, men grabben min kan tänka sig att prova att rida isis, eftersom mina är så stora och otäcka (148 och 155...)

Kan vara kul att se, jag har faktist knappt suttit på en gångartshäst, bara grannens skogsluffare med extremt oren tölt...

Tänkte väl, du är ingen jag förknippar med islandshästar! Ska ändå lära upp Domaren i att se skillnad på tölt och pass mellan fotorundorna, så ser du en frustrerad göteborgare skrika åt en stackars liten skånska så är det vi. :D

Nähä, vad borde jag ha för hästar då?? :confused: :D
Ser du en liten rödhårig göteborgare tappa tålamodet för att skåningen bredvid inte förstår varför en brun häst kallas fux så är det vi... :rofl:

ska nog dit o kolla iaf... kan inte tävla, min bäbis har haft för lågt HB o för lite blodkroppar och grejjer, så jag vill inte pressa honom än... Vi kör på sydsenska ist :)

Hejsan!

Kan meddela att första dagen är avklarad! :)
Alla ekipage var mkt fina och andra var för fina ;) :p

Jag vet inte, men om ni vill och om det är ok kanske ni vill ha lite resultat?

/Niggi

--------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På Sävebanan i Göteborg har VSM pågått under lördag och söndag. Det korades ett helt gäng västsvenska mästare i alla ålderskategorier.
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 029
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
655
Senast: Fille
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama