VSL eller Krafft E-vitamin

_Runaway_

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av dessa? Vilket är bäst enligt er (för muskeluppbyggnad och så)? Vad ligger priset på för Kraffts e-vitamin?

Sv: VSL eller Krafft E-vitamin

Jag föredrar VSL framför alla andra E-vitamin preparat pga min häst annars itne får i sig selen och lysin som han bör. När jag gick över till VSL så märkte jag en stor skillnad i hans kropp.

Senast ändrad:
Sv: VSL eller Krafft E-vitamin

Jag föredrar VSL utav dessa. Men det som haft absolut störst effekt på min häst har varit Biofarmabs Muscle Master. Dyrt, och man ska inte ge några andra tillskott med E-vitamin i eftersom det då är risk för att man överdoserar. I övrigt bra, gav väldigt bra effekt på min häst som sagt. Har snart gett henne detta i en månad nu. Sedan kommer jag gå över till VSL igen.

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
560
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 092
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 548
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • B12brist?

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Annonsera mera hundar 2