Nila
Trådstartare
När jag var på hemvägen på kvällspromenaden med hunden var det en som frågade om jag sett att min hund liksom släpade vänster bakben. Det hade jag inte tänkt på men såg att han ju gorde det. Eller släpar vet jag egentligen inte, men han vrider ut bakbenet, bakifrån liksom, det vrids lite framåt kan man väl säga. Har sett det en gång förut, men då hade han legat ett tag så jag tänkte att han kanske legat för länge på samma ben.
Nu hade vi varit i rastgården, men fast det var några andra hundar där så var det ganska lugnt och inte direkt nån lek. Det var två andra lite äldre hanar där, som först förökte dominera min hund, men sen var det ganska lugnt.
Jag tycker han har gått normalt efter förra gången det hände, men jag vet inte... Kan det vara nåt fel som måste kollas upp? Han verkar inte särskilt brydd och går på, men jag blir ju lite orolig att det ska vara nåt fel.
Nu hade vi varit i rastgården, men fast det var några andra hundar där så var det ganska lugnt och inte direkt nån lek. Det var två andra lite äldre hanar där, som först förökte dominera min hund, men sen var det ganska lugnt.
Jag tycker han har gått normalt efter förra gången det hände, men jag vet inte... Kan det vara nåt fel som måste kollas upp? Han verkar inte särskilt brydd och går på, men jag blir ju lite orolig att det ska vara nåt fel.