Vom og hundemat

Frost

Trådstartare
Jag tänkte att jag skulle prova på detta färskfoder, ja eller jag tänker inte sluta med mitt torrfoder utan jag kör både och. Köpte då vom 5 kg för 170:- bra pris tyckte jag med.

Torrt och fint va det och hundarna gilla det =)

Någon som har någon erfarenhet av detta foder?

Jag har ju två CC gubbar och den ena är som ett staket, äter för att han måste typ och inge mer.... Håller tummarna på att detta ska hålla i sej så han kan fylla ut sej lite.
 
Sv: Vom og hundemat

Jag tycker att det är ett jättebra foder. När jag gav det så gjorde jag som du och gav hälften torrfoder eftersom jag ansåg att VoH innehöll mer protein än vad hunden behövde. Nu går dock min hund på specialfoder pga allergiutredning så just nu ger jag inte VoH.

Ett tips är att köpa deras korvar som är på 5 kg. Har du tillgång till köttsåg så kan du såga upp bitar och frysa in. Varje bit på 500 g kostar dig då endast 12 kr. :)
 
Sv: Vom og hundemat

Vi gav det till Camaro förut och det var toppen. Jag betalade 120 kr för 5 kg med lax.

Största anlednignen till att vi började med förskfoder var för att hon åt lite dåligt, men det problemet har vi inte direkt längre. Nu har vi bytt till torrfoder igen för att det faktiskt är smidigare när det funkar.

Camaro gick upp massor på VoH, vi fick börja banta henne efter ett tag ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Dante har ätit VOH sedan sin tid hos uppfödaren. Där blandades det ut med Doggy professional, men jag tyckte han var så kass i magen...
Svar
16
· Visningar
2 033
Senast: Lilla-S
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 326
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej! Då vi har problem med att få ner Ascot i vikt så skulle jag gärna vilja få tips och råd på vad vi kan göra. Jag noterade i...
Svar
11
· Visningar
1 098
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Håller på och prövar mig fram genom foderdjungeln och behöver tips på vad som är värt att testa. Idag äter hon brit care duck & rice...
2
Svar
24
· Visningar
4 815
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp