Voltige! :D

Sv: Voltige! :D

Jag har faktiskt aldrig provat, eller jo, på halvskojj förstås, men aldrig provat "äkta" eller vad man ska säga.
Hade varit kul att prova nån gång, :)

Jag gjorde det när jag var jätte liten, men slutade!
Har en pålle nu som går att ha voltige på men det är andra som voltigear och jag som longerar =p

Jag har kört flera gånger på ridläger, men aldrig "på riktigt". Hade tänkt börja eftersom en ridskola i närheten hade voltigegrupper, men dom flyttade :(

JAg har gått i voltige..Å Jä*lar va kul d va.. Man blev så smidig.. men sedan så slutade ja på ridskolan..Å pollen ja har nu funkar dt inte med tyvärr :(

Jag har testat det och det är grymt jättekul! :bump:

Jag har provat voltige en gång på ridskolan. Det var jättekul. Skulle gärna vilja gå en kurs men ridskolan hade ingen möjlighet att ordna en kurs.

Jag går inte själv men jag är tränare och har hållit på med det sen slutet av 80-talet.... oops

Jaadå :D

Gick på voltige med ridskolans lag 2.. (juniorklassen tror jag klassen vi tävlade i hette, eller kanske mellanlag?, jaja)
SÅ J***A kul! :D:D:banana:
Fick sluta sen, vi skulle slås ihop med lag 1 och jag ville just då satsa på hoppningen its. :p

Jordgubben :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 892
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Med EM-bronset från 2023 i ryggen går svensk voltige mot ett nytt landslagsår. Det präglas av förhoppningar och utveckling. – Det är...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30