Vognfabrikk

anitab

Trådstartare
Noen som vet hvor Equus driving tilverkar sine vogner? Har fått med meg at det er en polsk fabrikk. Noen som vet navnet? Evt. en webside?

Sv: Vognfabrikk

Jepp, står på deras startsida att de är Skandinaviens representanter för Polens främsta vagn- och sadelmakeri.
Men vad den heter verkar inte nämnas någonstans! Det verkar som om man är tvungen att ringa o fråga!! :mad: Lite dåligt kan jag tycka!!

Jepp, står på deras startsida att de är Skandinaviens representanter för Polens främsta vagn- och sadelmakeri.
Men vad den heter verkar inte nämnas någonstans! Det verkar som om man är tvungen att ringa o fråga!! :mad: Lite dåligt kan jag tycka!!

Jo, man kan undra... :crazy:
har hört så mycket bra och så mycket dåligt så jag vet inte vad jag ska tro på längre... :confused:
*suck*
vagnarna lär ju vara väldigt bra iallafall! :) *hoppas*

vet inte vilken fabrik som equus driving anlitar men här är två fabrikanter i polen som tillverkar vagnar som går bla till sverige.
// www.dominiakz.pl // och www.glinkowski.pl //
finns massor av fina vagnar att titta på.

/K

Liknande trådar

Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Bison
·
Utrustning Jeg skal kjøpe meg nye lærstøvler nå, har tenkt å bestille meg et par Cavallo. Helt plaine uten dragkjede eller snørning. Jeg skal...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Bandida
·
G
Trav Har fått tilbud om å bedekke mine 2 sto med en ikke godkjent hingst av meget god stamme. Dom seiar at jag for registrert avkommene...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Grethe
·
S
Övr. Djur Får dere god kontakt med de? Jeg hadde et nydelig angora/rosett hannmarsvin i nesten 7 år, han var av natur en sky/redd type, men vi...
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka