De enda som det kan bli omhoppning emellan är är Sverige och USA som sagt var. Då det skiljer 6 fel mellan dem är ju även den chansen liten.
8 fel är det väl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De enda som det kan bli omhoppning emellan är är Sverige och USA som sagt var. Då det skiljer 6 fel mellan dem är ju även den chansen liten.
Det är trist att inte avstånden skrivs ut, fattar egentligen inte varför.
NejHar jag missat Sverige?
Har jag missat Sverige?
Tack snälla
Kom precis in och hade ingen koll. Tack så mycket för infoSvenskarna har startnummer 30,40,50 och 60 enkelt att hålla reda på idag!
Tiden verkar ju definitivt bli en faktor idag med om man ska döma av de första ekipage.
Kan det vara att de släpper in nåt kommande ekipage? Men ja, har tänkt samma tanke.Varför fäller de upp bommen in till banan precis när hästen är mitt över det sista hindret? Är inte det störande för hästarna?
För mig funkar det men startade sändningen från SVT.seNågon annan som har problem med att SVT play fryser?
Hur funkar det? Är det fortfarande lagtävling? Kommentatorerna sa att de skulle fokusera på svenskarna som ett lag. Men varför står det "INDIV" nere i vänstra hörnet?
Lagmedaljerna fördelas idag och de sex bästa lagen är kvalade till OS. Men sen tar de väl med sig resultatet in i det fortsatta individuella hoppningen tror jag iallafall.Hur funkar det? Är det fortfarande lagtävling? Kommentatorerna sa att de skulle fokusera på svenskarna som ett lag. Men varför står det "INDIV" nere i vänstra hörnet?