Chacco Blue. Har väldigt många fina som är på väg upp nu!! Schockemöhle som ägde men han förolyckades tyvärr ganska ung så de håller hårt i de dropparna som finns kvar.
Sju här på VM, enligt Lisens Instastory.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chacco Blue. Har väldigt många fina som är på väg upp nu!! Schockemöhle som ägde men han förolyckades tyvärr ganska ung så de håller hårt i de dropparna som finns kvar.
Ward blev väl diskvalificerad och avstängd 2010
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=179&artikel=3634659
Men vem var det som var permanent avstängd från tävlingsplatser för barrering med vassa plastbitar i hästarnas benskydd? Var det inte Wards pappa också?
Inget vatten
Åh hur länge sedan var det? Hur länge var han avstängd?Nej det var Ward själv
Nä inget vatten , men en rejält tekniskt bana
Åh hur länge sedan var det? Hur länge var han avstängd?
Pappan har väl en ännu smutsigare historia vill jag minnas, typ satt i system att avliva hästar för försäkringspengar? Eller är jag ute och cyklar nu?Nej det var Ward själv
Pappan har väl en ännu smutsigare historia vill jag minnas, typ satt i system att avliva hästar för försäkringspengar? Eller är jag ute och cyklar nu?
Ursäkta, är tydligen lite för stressad och rörig idagJa det här varit uppe här
Nä inget vatten , men en rejält tekniskt bana
Helt okUrsäkta, är tydligen lite för stressad och rörig idag
Det är trist att inte avstånden skrivs ut, fattar egentligen inte varför.Det kan jag inte avgöra på en skiss sådär . Avstånden är ju inte utskrivna heller? (Inte för att jag har koll på vad som är luriga distanser heller )
Risken/chansen för omhoppning är ju minimal iom decimalerna.Fråga gällande banan.
Det står Jump-off: (16)-(17)-10bc-11-12-14.
Tänker jag rätt då som tänker att 16 och 17 står inom parentes för att de inte varit med i grundomgången och att 10a, samt 13 byggs bort inför omhoppningen?
Risken/chansen för omhoppning är ju minimal iom decimalerna.
Nä det är det ju inteSer inte hur det var svaret på min fråga?
Nä det är det ju inte
Men ja du tänker rätt.
De enda som det kan bli omhoppning emellan är är Sverige och USA som sagt var. Då det skiljer 6 fel mellan dem är ju även den chansen liten.
Mina nerver hade nog inte klarat en omhoppning iallafall. Sambon har satt kaffet i halsen ex. antal gånger här hemma eftersom jag tant-whoar varje gång någon inte kommer perfekt. Kan inte ens hjälpa det.