VLCD - vilken smakar bäst?

Nope.. va klar med mitt "kostspår" som det kallar det jag gjort, gått ner sammanlagt 11 kg under det (17/1 - 7/3)
Så nu är jag "godkänd" för op. Som sagt Capio St Göran kör ett lite "omständigare" upplägg än andra som kör mag op. Men hann precis bara lämna dietisten så ringde de från tidsbokningen, så nu ska jag träffa Op läkare på måndag. HOPPAS jag får reda på NÄR jag ska opereras då ... Mitt Järnvärde va under isen när jag tog mina prover i somras så har fått äta järntabletter 3 ggr om dagen för att få upp det och hoppas det ska va ok nu...

Jag är nu ok för op, kommer få den innan sommaren men mer än den tidsramen har jag inte.
Iom att jag inte gick ner hela 6% på mina 2 veckor kommer jag få flyt igen 3 veckor innan op.
Men nu är det iaf på g =)
 
Denna!! Så god 😍
slim-pear-vanilla-se.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 653
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 266
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp