Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slut på semester och tillbaka till mina lunchrutiner. Nu testar jag Nutriletts jordgubbsshake.
Den är totalvidrig, köp ej
Visa bifogad fil 97921
De har erbjudande nu så jag köpte också choklad, men även chokladfudge. Förstnämnda är godare men den andra kommer också gå ner med lite vilja.Har nu bytt ut Nutrilett mot denna.
Visa bifogad fil 113205
God! Blir fastare konsistens, nån liten klump, men jag använder inte deras egna shakers.
Har du gjort din GP än?Jag har köpt Nutriletts morot, vegetariska, spenat och Kycklingsoppa. Alla går att "äta" men moroten luktar "konstigt", som tur är smakar den inte 100 som den luktar men morot ? Njea... Spenaten är också sådär, men både kyckling och den vegetariska kan man äta utan problem.
Jag har kört rent på Nutriletts sortiment, och nja det är ju choklad och vanilj med "pappersbismak" men har ändå gått att dricka.
Jag ska ju göra GBP via St Göran och de har ju att man ska genomgå 7 veckors diet innan man ens får op.
Jag lyckades inte gå ner 6% på 2 veckors flyt, jag gick ner 5,5% och nu är tanken att jag ska äta "mat" men på 1500 kcal /om dagen. Och det är inte mkt mat. Men gått ner ca 10 kg på 5 veckor. Så det går inte fort. Med tanke på hur lite man ändå äter...
De har erbjudande nu så jag köpte också choklad, men även chokladfudge. Förstnämnda är godare men den andra kommer också gå ner med lite vilja.
Nästa gång tänkte jag testa Cappucino Ice coffee eller kanske chai? @lil-sis vilka har du testat? Jag gillar inte när de är för söta (vilket chokladfudge är.)
Hur går det för er? Jag tänkte byta ut lunchen eller kvällsmaten mot en shake, andra dagen men känns helt ok än så länge.
Känner att jag kommer behöva en viss pepp om jag nu ska köra. Har pendlat en hel del i vikt senaste åren p.g.a. inte orkat bry mig men hoppas kunna hålla detta någorlunda året ut.
Första delmålet får bli ett bröllop i slutet av april, förväntar mig inget mirakel, mer än att kläderna ska sitta lite bättre.
Choklad och vanilj. Choklad är nog inte lika söt som fudge.
Får ta och göra det!Har nog eg testat de flesta men minns inte vilka andra som är bra. Går ju att köpa en påse för att testa
Jag tycker att alla pulver jag testat (slim och protein) från protein.se är väldigt söta. Den som varit minst söt enligt mig är proteinpulvret med belgisk choklad. Men även den är rätt sliskig. Har testat att blanda den med havredryck och då blev den lite mindre söt. Så det är som sagt bra att dom har smakprover på det mesta.De har erbjudande nu så jag köpte också choklad, men även chokladfudge. Förstnämnda är godare men den andra kommer också gå ner med lite vilja.
Nästa gång tänkte jag testa Cappucino Ice coffee eller kanske chai? @lil-sis vilka har du testat? Jag gillar inte när de är för söta (vilket chokladfudge är.)
Hur går det för er? Jag tänkte byta ut lunchen eller kvällsmaten mot en shake, andra dagen men känns helt ok än så länge.
Känner att jag kommer behöva en viss pepp om jag nu ska köra. Har pendlat en hel del i vikt senaste åren p.g.a. inte orkat bry mig men hoppas kunna hålla detta någorlunda året ut.
Första delmålet får bli ett bröllop i slutet av april, förväntar mig inget mirakel, mer än att kläderna ska sitta lite bättre.
Har du tips på något annat märke jag kan testa? Jag gillar inte nutrilett och naturdiet har jag kört tidigare och funkar, men är lite för "mjöligt" för mig smak. Deras färdigshakes är dock riktigt goda.Jag tycker att alla pulver jag testat (slim och protein) från protein.se är väldigt söta. Den som varit minst söt enligt mig är proteinpulvret med belgisk choklad. Men även den är rätt sliskig. Har testat att blanda den med havredryck och då blev den lite mindre söt. Så det är som sagt bra att dom har smakprover på det mesta.
Har du gjort din GP än?
Nej det har jag inte, få kanske göra det, jag vet att de finns på mitt ica.@Pilot har du testat Huel? Deras hot n savoury är inte söt alls.
Ah trodde inte de såldes så utan endast online. Men Huels Hot n savoury Korma gillar jag jättemycket, kan inte testa alla pga glutenintolerans men det finns många olika. Vad jag gillar är att du kan ta det som mellanmål, lunch, eller middag. Hade förr perioder när jag bara åt det och ägg för att kontrollera vikten och tröttnade inte och var inte hungrig eftersom det var konsistens på det.Nej det har jag inte, få kanske göra det, jag vet att de finns på mitt ica.
Nu när du skriver så blir jag osäker, jag vet att de har pulver och shakes, men jag har inte kollat mer på hyllan för att se om de har färdigmat.Ah trodde inte de såldes så utan endast online. Men Huels Hot n savoury Korma gillar jag jättemycket, kan inte testa alla pga glutenintolerans men det finns många olika. Vad jag gillar är att du kan ta det som mellanmål, lunch, eller middag. Hade förr perioder när jag bara åt det och ägg för att kontrollera vikten och tröttnade inte och var inte hungrig eftersom det var konsistens på det.
Det är dessa jag pratar om så du ser hur de ser utNu när du skriver så blir jag osäker, jag vet att de har pulver och shakes, men jag har inte kollat mer på hyllan för att se om de har färdigmat.