Vita, vinterridbyxor??

P

prallan

Hello! Vilka märken och modeller har vita, vinterridbyxor?? Har sökt som en galning och det enda jag hittar är en variant av Pikeur Lugana, som inte finns att få tag på 🤯

Hello! Vilka märken och modeller har vita, vinterridbyxor?? Har sökt som en galning och det enda jag hittar är en variant av Pikeur Lugana, som inte finns att få tag på 🤯

Det är supersvårt! Jag har också letat länge. Enligt Pikeur så tillverkar de inte längre vita ridbyxor i vintertyger pga för låg efterfrågan!:eek:

Jag lyckades till slut hitta en webshop som hade pikeur lugana kvar i min storlek. My precious!!

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
834
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 197
Senast: Puffindog
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 764
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈