B
Balance
Sv: Vita dressyrskydd
jhl har i XL
jhl har i XL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kanske du redan har åkt till hööks, men hästen är 160 iaf, tror att hon har M fram och L bak, men är inte säker jag har nämligen klippt och sprätt bort alla märkena för att de ska va helt vita!
Hon köpte dom på hööks, sa hon ju.
Skall åka dit nu.
det finns ju tre rimliga märken som har såna skydd: jhl, jacson och event.
jacson är smidiga men fodret är tunnt, jag använder dom som hagskydd. bra passform. billigast.
jhl har tjockt ludd men väldigt hård utsida. känns klumpiga och stela. dessutom mkt små i stl, särskilt på bredden.
event är klart snyggast, massa mjukt ludd och utsida i konstläder. klar favorit!!
Dessa i vitt tycker jag ser ut som NEW kopior. Jag är inte hemma nu men nära en hööks butik och ska in. Dock glömt mäta omfånget på benen så ska ringa hem och be dom göra det så jag vet om jag ska ha cob fram och full bak.
Jag använder inte Hööks själv, men min tränare gör det, och hon är jätte nöjd med dom.
Själv har jag Eskadrons allround (ej bra), PC i läder (svåra att tvätta) & N.E.Ws (oerhört nöjd), men jag ska faktiskt prova Hööks nästa gång jag ska köpa nya.
Nu kanske du redan har åkt till hööks, men hästen är 160 iaf, tror att hon har M fram och L bak, men är inte säker jag har nämligen klippt och sprätt bort alla märkena för att de ska va helt vita!