Visst är de lika!

Sv: Visst är de lika!

De är kullsyskon så de är golden (ca 75%)/(ca 25%)collie! (Kanhända nån procent schäfer också?)

Väldigt lik min lilla fröken, också blandras Collie/Golden. Var har du köpt din?

visaFullImage.asp

visaFullImage.asp

Hawaii skrev:
Väldigt lik min lilla fröken, också blandras Collie/Golden. Var har du köpt din?

visaFullImage.asp

visaFullImage.asp

Inte min hund utan tjejens som äger stallet! :) Hon kommer från en uppfödare i Enköping tror jag. De som äger hundarna på bilderna är kompisar har häst i samma stall) och de är båda bekant med uppfödaren till hundarna! Så jag vet att det är en tjej i Enköping iaf! ;)

Lilja_89 skrev:
Inte min hund utan tjejens som äger stallet! :) Hon kommer från en uppfödare i Enköping tror jag. De som äger hundarna på bilderna är kompisar har häst i samma stall) och de är båda bekant med uppfödaren till hundarna! Så jag vet att det är en tjej i Enköping iaf! ;)

Okej, mu får man ju ett hum om hur hon kan se ut när hon vuxit färdigt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 881
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Viva
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama