Visningsgrimma till föl

RebeccaJoli

Trådstartare
Var kan man hitta visningsgrimma till föl?
Tänkte försöka hitta på falsterbo, men vet någon på rak arm någon som har?

Ligger tråden fel så får moderatorn gärna flytta. Var tveksam om den skulle kigga här eller på utrustningsforumet. :)

PM:a om man inte får posta det i tråden:)

Senast ändrad:
Sv: Visningsgrimma till föl

Finns i varenda hästaffär, finns även gott om dem i Fbo, tänk på att mäta innan hur stor den skall vara (lämpligen på en vanlig grimma som passar) är jättesvårt att avgöra bara genom att titta på dem och det skiljer mkt i storlek på dem (säger jag som kom hem med tre olika (de var ju så söta) från falsterbo och alla var för små ;) - jag har så att säga lärt mig den dyra vägen.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 284
Senast: Murray
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 686
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka