Visa hästen för hand, tips.

T

TinkerTant

hej hej,

Jag letar efter kurs i dalarna, men har ännu inte sett en enda annons på sån kurs. :confused: Om ni vet nån så PMa gärna.

Har nån av er visat många hästar? Och kan dela med er av erfarenheter och ideer.:) Vissa tycks ju få fram hästen så lätt.

Sv: Visa hästen för hand, tips.

Har aldrig hört talas om nån sådan kurs. Själv tränar jag mina hästar hemma innan jag åker på utställningar. Sen är det bara o hoppas på att hästen uppför sig o att domaren tycker om det han/hon ser

Sv: Visa hästen för hand, tips.

Jo visst ska man öva hemma, men skulle vilja veta om kurser samt att få tips om hur man får det snyggt, smidigt och allt annat som ni sett under sommarens premieringar som varit lite xtra. :)

Kurser kan finnas hos olika rasföreningar, eller ridklubbar. Nu har jag inte hittat en enda. :(

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
894
Senast: Gunnar
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 834
Senast: LiviaFilippa
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka