U

ullaz

Hej, vi har antivirusskyddet Panda titium 2004 på vår dator och det händer ibland att "skyddsnivån är låg" och Pandan borta. Man får då ladda ner Panda igen.
Nu är det så att min man påstår att det är för att jag är inne på - som han säger - sidor där någon lagt in virus.
Jag tycker det låter konstigt eftersom jag inte är inne på några konstiga sidor och detta gör sämjan dålig i vårt hem.
Vet någon hur det förhåller sig? Är det fler än jag som råkar ut för detta?
 
Jag tror inte att man kan få virus om man är inne på konstiga sidor. Men man kan bli regestrerad på sidorna och få hem mail med virus tror jag. Men man måste ju klicka på en fil i mailet för att få det. Men det kanske finns nya virus som är ännu lättade att få, jag vet inte.
Fråga i en datorbutik eller något.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 993
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 511
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 330
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 898
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp