virus som gör skärmen gul?

FadeAway

Trådstartare
Min skärm har varit gul sen jag flyttade datorn (eller ja alla färger är lite suspekta. Hörde att detta kunde vara ett virus nån som känner till detta :confused:
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

högtalare som i stereo eller som till dator?
Datorns är inte ikopplade och min stereo är liten från 94 den står i andra änden av rummet :]
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

Sitter skärmsladden i ordentligt? Är kontakten hel (inga böjda spröt)?
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

Den sitter i ordentligt. Sladdarna är helt okej (datorn är rätt ny så :])
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

Är den liksom grön/gul? det första bildröret som brukar gå sönder är det röda, det kan vara så att skärmen helt enkelt har blivit skadad av att du flyttade den....
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

alltså alla färger är suspekta. Chockrosa är rött, grönt är turkost och gult är nästan vitt :]
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

testa att avmagnitisera skärmen..
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

Säger som Nazazel, avmagnetisera. Stäng av skärmen, tryck sedan in knappen för att sätta pa den och släpp inte förrän den knäpper till (eller hur man ska beskriva det ljudet). Nu borde färgerna vara okej, om det var det som var problemet. Min skärm är gul och lila nästan varje gang jag sätter pa den om jag inte avmagnetiserar den.
 
Sv: virus som gör skärmen gul?

Din skärm kan ha en knapp för att avmagnetisera, eller så finns det i en meny. Brukar vara en magnet med ett streck eller kryss över.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578
IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 930
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 368
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp