Åh, vilken härlig färg! Vad är det för garn?Började lära mig virka för några månader sedan och som den tok jag är så är detta projekt nummer 3.. En filt till dottern. Halvvägs Visa bifogad fil 115923
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vilken härlig färg! Vad är det för garn?Började lära mig virka för några månader sedan och som den tok jag är så är detta projekt nummer 3.. En filt till dottern. Halvvägs Visa bifogad fil 115923
Dahlia cakegarn från hobbii. De är helt ljuvliga allihop kan hända jag köpte 2 färger till när jag ändå var i fartenÅh, vilken härlig färg! Vad är det för garn?
Jag hade sytt dit det istället.Vådan av att titta på tv samtidigt som jag virkar.
Visa bifogad fil 117578
Hmm det saknas något här! Bara att repa upp fyra varv x ca 400 maskor...
Funderade på att fuska till det men det hade inte blivit bra. Första oblekta varvet består av varannan frontpost varannan backpost.Jag hade sytt dit det istället.
Knivigt!Exakt hur knivigt är det att sticka flerfärg i slätstickning fram och tillbaka?
Alltså att en sticka aviga maskor på avigan, med två trådar i handen.
Jag med. Men nu har jag en idé som inte riktigt ger sig in the round. Men det kanske ger mig grå hår och vanvett istället.Knivigt!
Jag undviker det in i det längsta.
Jag tänker alltid att det ska vara roligt att sticka. Och jag tycker ofta det är riktigt roligt med flerfärgsstickning, men då runt. Det är inte roligt att bråka med avigsidan.Jag med. Men nu har jag en idé som inte riktigt ger sig in the round. Men det kanske ger mig grå hår och vanvett istället.
Kanske bäst att låta bli... Strukturmönster är ju också kul. Typ. Ett självrandande garn kanske lyfter några spirits också.
Jag värnar nog min mentala hälsa och suger på den karamellen en stund till.
Jag tycker det går bra.Exakt hur knivigt är det att sticka flerfärg i slätstickning fram och tillbaka?
Alltså att en sticka aviga maskor på avigan, med två trådar i handen.
Jag tycker det går bra.
Så många trådar orkar jag sällan sticka med .Jag ocksa ... men med 3-4 tradar kan det kannas besvarligt om man "tar med sig" tradarna for langt stycke.