Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min morfar köpte en hingst efter honom på Derbyaktionen -98. Han var mkt vacker men ganska liten därför valackades han ganska snart.
Han var nog en av de absolut bästa travare jag någonsin har mött snabb o otroligt travsäker. Hans enda problem var att han ville för mycket... han pullade konstant, min morfar kunde sitta och bromsa honom runt ett snabbjobb på halmsta o ändå sprang han på 1.11!!! En gång släppte morfar honom för att se vad som hände då avslutade han sista 500 på 1.07...
Tyvärr så fick han bara gjort två starter i sitt liv, efter ett premielöp och ett kvar så gjorde han en provstart, plötsligt på upploppet galopperade han helt oförklarligt. När han kom in i stallet och bandaget plåckades av så upptäckte man attsenan var skadad. Den visade sig vara av till 90 %... efter totalt 2 år av vila igångsättning och bakslag så var det inte rättvist mot honom att fortsätta så han fick åka till Trapalanda
jag känneren jättefin valack efter honom.om han inte galopperar från start vinner han allt. så huvet är inte med i alla lägen men det är en otrolig häst
Vi har nyligen fått hem PERLE STAR JO som har gått i pension från travet. Hon är 8 år, fux och en mycket trevlig och vacker häst.
Hon är efter Vip Tilly och undan Mata Hari Brunn. Har en avkomma f. 2005 som heter Star Image. Hälsn.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.