Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad härligt, det vill jag också göra någon gång! Perfekt för vintisar ju.Visa bifogad fil 110029
Hyrde manege idag med ett gäng (14!) vinthundar (okej en var en ibiza men de räknas nästan till grupp 10)
Trött valp, för en gångs skull! Hu hade bra med snö här, men sen regnade det, och sedan blev det kallt. Så det är bedrövligt och rent omöjligt att motionera vinthund ute.
Är magyaren längst till höger?Visa bifogad fil 110030
Här är några av oss innan vi gick in.
9 whippets
1 greyhoubd
1 ibiza
2 saluki
1 magyar.
(de sprang inte allihopa på samma gång, men vi hade faktiskt 6 whippets och en greyvalp tillsammans och det gick bra om man blundade
Ja den vita! Världsmästare i LCÄr magyaren längst till höger?
Wow, på riktigt? Vad spännande!Ja den vita! Världsmästare i LC
Ja! Hon med Ibizan har en annan Ibiza som också blev världsmästare i majWow, på riktigt? Vad spännande!
Ja, jag undrar vad det beror på. Känner ju själv likadant. Nu är mina ju så reaktiva och jag tycker det är rätt kämpigt emellanåt, vilket är en faktor i att jag inte skaffat fler. Men suget finns därDe flesta hade bara med sig några hundar. Jag tror att bara en person bade med alla sina egna. Vi hade 3 hemma och hon med magyaren har en till samt fler whippets osv. Folk med vinthund brukar samla på sig
Jag har jättesvårt att tro att en Saluki skulle hämta tillbaka bytet.Såg ett youtube-klipp om Salukis som hävdade att man avlat dem för att inte ta viltet de jagat ikapp, och i en annan lite längre video menade de att Salukis ska retrieva (svårt att hitta ord, sorry) viltet efter de dödar det.
Tycker båda versioner låter lite orimliga, vet någon hur det generellt ligger till? @Red_Chili vet att du borde sova egentligen, men tid för en snabb nördinsats?
Såg ett youtube-klipp om Salukis som hävdade att man avlat dem för att inte ta viltet de jagat ikapp, och i en annan lite längre video menade de att Salukis ska retrieva (svårt att hitta ord, sorry) viltet efter de dödar det.
Tycker båda versioner låter lite orimliga, vet någon hur det generellt ligger till? @Red_Chili vet att du borde sova egentligen, men tid för en snabb nördinsats?
Det är faktiskt vanligt att de kommer tillbaka med bytet, men det brukar inte vara så levandeJag har jättesvårt att tro att en Saluki skulle hämta tillbaka bytet.
Haha, okej! Lite otippat ändå. Att de kommer tillbaka med det alltsåDet är faktiskt vanligt att de kommer tillbaka med bytet, men det brukar inte vara så levande