Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Långnos ju! Älskar att ta såna där bilder! Både jag och sambon kämpar för att lyckas ta så fåniga bilder som möjligt på mina damer. Det är roligast så.Min kille tycker inte att jag tar smickrande bilder på vintisarna. Ingen aning vad han menar
Visa bifogad fil 140328
Om du säger så måste du visa lite fåniga bilder!!Långnos ju! Älskar att ta såna där bilder! Både jag och sambon kämpar för att lyckas ta så fåniga bilder som möjligt på mina damer. Det är roligast så.
Jag har inte varit med, MEN jag är så sugen på att starta med LilyÄr det nån här som deltagit i muddy paws med sin vinthundar? Jag fick ett infall och blev lite sugen trots att jag har sämst kondition
Finns det andra liknande lopp än just muddy paws?
Jag är lite "orolig" vad Tilda skulle tycka om det, men samtidigt tror jag det hade varit kul!Jag har inte varit med, MEN jag är så sugen på att starta med Lily
En vanlig promenad med Lily...Jag är lite "orolig" vad Tilda skulle tycka om det, men samtidigt tror jag det hade varit kul!
Haha riktigt så modig är ju inte Tilda även om hon gärna går off-road I skogenEn vanlig promenad med Lily...
Visa bifogad fil 141684
Hon älskar att gå omkring i vattenpölar och på is för att undersöka, och så älskar hon att springa så eh.. MuddyPaws borde vara bra!