Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, nu låstes vår underbara tråd om vinthundarna pga 2000 inlägg i den. Därför tar jag mig friheten att skapa en ny!
Hur många vinthundar har vi på buke nu?
Saluki: jag har 2, Madde 1, Klara 1, "människa vars namn jag glömt bort" hade väl 5?
Greyhound: Är det någon mer än Millan med hennes två?
Whippet: Jag har tappat räkningen. Ishtar har 2. Sedan var det ju valpar hit och dit också? samt några vuxna?
Afghan: Galatheas Cebbe är väl svårglömdSedan har ju någon 1 vuxen och 1 valp? Är det fler?
Italienare: Finns ju några. Vilka?
Vad har jag mer glömt för buke-vinthundar?![]()
Jag måste erkänna att jag har pratat lite med sambon och han blev helt plötsligt lyrisk över en till hund.. jag pratade mest med honom om det för att jag tänkte det någon gång i framtiden.. men han tyckte min lilla pudel skulle ha sällskap NU!Jag vill ha en saluki eller whippet.. men han tyckte inte om salukins utseende (vilket jag inte kan förstå?) och att den var för stor.
Har tittar runt på lite whippetkennlar, vad ska man tänka på att de är kollade för? sjukdomar, röntgen osv? vad brukar priset ligga på, ca?
jag vet inte om jag vågar bli med valp!![]()
Red_Chili eller millan_30 vet ni hur man kan få tag på en omplacerings grey(från Sverige)?
Försöker att hålla mig i skinnet men två hundar känns så rätt![]()
jeskre välkommen!
Kan vi inte få se en bild på skönheten? Och vad heter hon?
Alla; Jag vet jag är galen men jag vill ha en till! NU!
Absolut ingen valp utan en äldre(2 och uppåt)som kan bilda flock med lillskiten.
Jag vill också ha en större hund...Ni med Borzoi, kan inte ni berätta lite mer om hur dom är i temperamentet? Vad skiljer dom från Whippar där? Kan ni tipsa om någon med Borzoi i Stockholms området jag kan få träffa?
Red_Chili eller millan_30 vet ni hur man kan få tag på en omplacerings grey(från Sverige)?
jeskre välkommen!
Kan vi inte få se en bild på skönheten? Och vad heter hon?
Alla; Jag vet jag är galen men jag vill ha en till! NU!
Absolut ingen valp utan en äldre(2 och uppåt)som kan bilda flock med lillskiten.
Jag vill också ha en större hund...Ni med Borzoi, kan inte ni berätta lite mer om hur dom är i temperamentet? Vad skiljer dom från Whippar där? Kan ni tipsa om någon med Borzoi i Stockholms området jag kan få träffa?