T
theresesandberg
Sv: Vintertips!
kl
till badkaren i hagen funkar det även om man lägger en fotboll eller badboll i vattnet
kl
till badkaren i hagen funkar det även om man lägger en fotboll eller badboll i vattnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är en länk till den lampan jag har: http://www.friluft.se/product_info.php?products_id=1576Min pannlampa var rätt dyr. Den är av märket silva(dryga tusenlappen) Batterierna sitter på bandet som man sätter runt hjälmen. Den var dock absolut värt sitt pris för att konturerna på vägen och träden inte flyter ihop (man ser alltså groparna och träden som i dagsljus) något som jag har märkt ofta kan vara problem med lite billigare/svagare lampor. Jag blev rekomenderad lampan av en tjej som tränar orientering på elitnivå där de har samma behov av att se gropar mm i mörker
Man kan lägga en liten plastboll/tennisboll i vattenkaren så fryser det inte lika lätt. Om det blir is tar vi alltid bort all is och använder ett durkslag för att slippa stoppa ner händerna i is kallt vatten. Fyller på med varmt vatten morgon och lunch.