Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men visst är de... ville bara dubbelkolla. Minns du ungefär hur lång dottern var den vintern? Ballongmodell eller "storbarn"?
Den overallen supershape var jättesnygg tycker jag och verkar riktigt bra!
10 000 mm vattenpelare . Webbshopen var stängd så frågan är vad den kostar...
Den ser tunn ut, men har de den uppe i norrland bör den ju vara varm. Jag skulle egentligen vilja ha en Reima till dottern, men jag vill inte vara tvungen att ha extra underoverall eller fleecekläder under. Overallen ska bara vara att hoppa i liksom om det inte är 15 minusgrader för då måste man ju givetvis ha extrakläder under vilken overall man än väljer gissar jag...
*KL*
Vi hade en Name It på Ellen förra vintern och den var superbra. De på förskolan sa att hon i princip var den enda som fortfarande var torr och varm efter en halv dag ute, trots att det var slask och hoppades i vattenpölar osv. De andra barnen hade allt från Reima till KappAhl men de var alltså inte alls lika bra enligt fsk personal. De lovordade verkligen den overallen och den blev verkligen satt på prov då vår dotter inte direkt är försiktig av sig
Jag hoppas hon kan ha den i år igen, annars blir det nog en likadan igen.
Var det den röda ni hade eller var det den lilarutiga (som jag även hade till min tjej)? Eller ngn annan?