Just nu vågar jag inte hoppas på att något går vägen, så jag vill inte ens tänka på namn.
Har dock bett sambon att ta med en halvfärdig diamond painting hemifrån, så jag kan roa mig med den efter hans nästa besök. Borde vara åtminstone 25 timmar kvar att göra på den, det blir både nytta och nöje i ett för då kan den komma upp på väggen hemma sen.
Ok det var lite fel formulerat om du inte vill tänka på namn, jag tänkte mer på att man kan skriva istället för rita. Lär dig typografi om du inte gillar att rita/doodla? Jag är namnnörd oavsett om det gäller hästnamn, människonamn. Typografi är jättebra att lära sig till att skriva julkort mm. Diamond painting verkar kul .
Jag vill egentligen inte vara felaktigt positiv iom. att du inte vill tänka på det men samtidigt vill jag påminna dig om att statistiken säger faktiskt att du har oddsen på din sida nu när du ändå är i den vecka du är redan även fast det såklart är jobbigt.. Med mina tecken som jag fortfarande har så kunde min födsel lika gärna startat v22 så jag har oroat mig en hel del.. Jag har också varit nästan bara helt sängliggande, i ungefär från v14 och får ta rullstol om jag ska ta mig till kontroll osv. så känner med att du haft det jobbigt innan också.
Senast ändrad: