Grattis till graviditeten!Ls humör är helt ok för tillfället. De stora utbrotten kommer ganska sällan, oftast blir det inte mer än "då får du inte x! Fnys " och så klampar hon iväg med armarna i kors. Det händer flera gånger om dagen, men det är ju inte så farligt.
Hon är fortsatt väldigt mammig och vill inte göra nånting själv, vilket kan bli en aning påfrestande.
Väldigt intresserad av bokstäver och siffror. Har ett bokstavspussel som är väldigt populärt, med hjälp av det har hon lärt sig bokstäverna och skriver gärna sitt namn med dem. "Läser" gärna, dvs bokstav för bokstav, hur det hänger ihop med ljuden har hon inte greppat. Har en bok med bilder och så står ordet under. Vi bokstaverade G-R-Ä-V-M-A-S-K-I-N och vad blir det? Traktor!
Räknar till 12, sen kommer sjuttinitti och ettiett.
Jag är (äntligen) gravid, och mår inte jättebra. Hunden hade ätit gräs och sedan kräkt. Dagen efter var det min tur, när jag berättade det för mannen säger L "har du kräkt? Varför? Har du ätit gräs?!"
Kul att hon är så intresserad av bokstäver och siffror har själv tänkt att ett bokstavspussel nog kan vara en kul grej. E känner igen sin egen bokstav men mycket mer har vi inte tittat på. Han är också jätteintresserad av siffror och vill bla leka affär (hittar på priser), kolla klockan och väga saker. Efter 10 kommer här siffran "tusentals"