Vinterbilder

Tindrande

Trådstartare
Nu är det väl dags för en tråd med nya vinterbilder :idea: I natt har det kommit ganska mycket snö hos oss. Bilder kommer snart.
 
Sv: Vinterbilder

"oj, vitt överallt"
nov1.jpg


Poserar fint

Snöbollen Tindra

Vackert
 
Sv: Vinterbilder

Här är mitt troll o Ambras tok i full fart i snön.

5188995.jpg

5189043.jpg
 
Sv: Vinterbilder

här har det inte kommit ngn snö än så mina vinterbilder får vänta :D
 
Sv: Vinterbilder

Och riktigt söt var hon då hon kom in igen och plockade lös alla "snöbollar" och la dem i en hög :rofl: Det skulle man ha haft film på
 
Sv: Vinterbilder

Tröttnar du på sötnosen så skicka henne till mig. :love:

Men det ser inte ut som en hund utan mer som en snöboll med päls.:D

Tack och lov att mitt troll inte har snöpäls-problem det skulle bli stora floder inne för han älskar att vara ute i snön med "familjen" som är på andra bilden.
 
Sv: Vinterbilder

HPIM1418.jpg


från nu den lilla snön vi fick.Behöver jag tala om att hon ÄLSKAR snö o blir galen av minsta flinga :)
Helst ska hon ha race ute på gärdet när det är en meter snö.:rofl:
 
Sv: Vinterbilder

kompisbus :)

Älskar vinterbilder, men tyvärr har vi ett par plus nu på dagarna *morr* så nu är det bara halk och slask :devil:
 
Sv: Vinterbilder

Här uppe är det fortfarande fullt av snö. Skönt att vintern kom på en gång denna gång, så vi slapp slasket, mörkret och halkan. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Lillkin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 794
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 839
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp