Sv: Vinter 9-10, del 3!
*kl*
Imorse när Eddie vaknat så möts man av att han STÅR upp i sin säng o flinar åt en. Han har försökt resa sig tidgare mot allt men inte kommit upp. Men denna gång lyckades han tydligen. Då vart jag stolt.
Han ligger ganska mycket före de andra i föräldragruppen trots att vissa är äldre än honom. Vilket är ganska roligt
Gjorde ett fynd på en klädbytardag med leksaker mm för barn i helgen. Jag har letat efter en Voksipåse, men aldrig hittat någon i Åre, bara i Östersund och innan man ens hunnit maila så är dom sålda
Men så såg jag något som likande en voksi på se på klädbytardagen och vänder på den, där var min älskling
Hel och jätte fin, dessutom grå och inte grön som de flesta är som säljs. Gick o höll hårt i den innan vi bestämt oss för att köpa den, vi hade juh fasike inte 700 kr på oss. Men vi fick lägga undan den tills svärmor kom så skulle dom betala den
Sen hade vi inte råd med mer, hahaha. Jo de vart 2 t-shirtar och ett par byxor som karln skulle ha trots att de var stl 104 på. o sen en badbok
Nu har vi 4st åkpåsar, (en åkpåse/sovsäck). Tur man har två vagnar, då kan ha en av dom vara i andra vagnen på dagis sen. Sen har vi en ful sen lillasyster dock utan hål för selen så den vet jag inte vad jag ska göra med. Får se
Så nu inviger Eddie voksipåsen, den är verkligen super. Varm o go är han trots bara body o byxor. Enda helvete med den är att försöka få i selen eftersom man ska igenom 3 lager och hålen är precis så de går att få in aelen i, jag gav upp efter att svetten dröp och mitt tålamod tagit slut, så de får sambon göra när han kommer hem