Vinröda Champion Showring hjälmar?

Sv: Vinröda Champion Showring hjälmar?

Frakten i USA och England är faktisk ganska så billig. Du kan alltid be butiken i USA om att skicka med USPS (us postal service) motsvarar posten hos oss.. adressen dit är: www.usps.com

Där kan du tom kolla upp frakt kostnaderna själv och se + att dem kan skicka så att du har paketet mella 5-8 dagar ;)

Jag använder USPS när jag beställer in varer till butiken och är supernöjd med deras snabba frakt.

Skall kolla in sidan du skrev länk till :)

Nån som vet var man hittar snygga vinröda helskodda ridbyxor? :idea:

Alla olika frakt priser i usa hittar du under länken www.usps.com

Inte så dyrt som man tror, men man måste lägga på lite extra för att få försäkrat paketet - rekomenderas!
Men kom ihåg att ev. tull och moms kan komma i tillägg på paketet - om ni inte får skickat den som en gåva då ;)

Vill du köpa byxor utomlands så hittar du vinröda på bla www.oxhorsestore.com (Norge)...
Men har inte dem flästa ridsport butiker vinröda byxor då? Detta är ju en klassisk färg, som borde finnas (tycker jag då).

eller så kan du söka på google efter (burgundy breeches), full seat eller half seat :)

Gillar vinröd kavaj, vinröd hjälm och vita ridbyxor när man tävlar.

jag hade svarta och vintröda stövlar, vita byxor, vinröd kavaj och vinrödhjälm å jag tävlade ponny. sen å jg började me storhäst hade jag allt i brunt och cremefärgae ribyxor.

pandan skrev:
jag hade svarta och vintröda stövlar, vita byxor, vinröd kavaj och vinrödhjälm å jag tävlade ponny. sen å jg började me storhäst hade jag allt i brunt och cremefärgae ribyxor.

mm har faktist inte sätt så många med vinröd jacka/hjälm när personen rider häst. Bara svart och marinblått. Visserligen är det trevligt men bara dessa två färger gör att det blir lite tråkigt ibland
;)

Mörkgrönt är också snyggt men har inte sått så många av de heller.

kollade sidan,vilka var vinröda?
Har Börjes vinröda,har hållt i typ 10år,men dom är ju sisådär i passformen,men verkligen okej för det priset!!! :)

Tråkigt att vinrött inte finns knappt...
Champion Showrings tillverkas inte i vinrött längre...

Ok.Lite för röda & "skrikiga" tycker jag.
Blir nog kanske Börjes ridbyxor igen ;)

Snobben skrev:
Ok.Lite för röda & "skrikiga" tycker jag.
Blir nog kanske Börjes ridbyxor igen ;)

Har sett skitsnygga vinröda manchesterbraxer i ridsportaffärer. De är dock dyra (jag är en Börjesflicka :D ), och jag minns inte märket men tror de var Victor Hugo. Helskodda var dom också :love:

Yossarian skrev:
Har sett skitsnygga vinröda manchesterbraxer i ridsportaffärer. De är dock dyra (jag är en Börjesflicka :D ), och jag minns inte märket men tror de var Victor Hugo. Helskodda var dom också :love:

Åh! :bump: Du vet inte vad det var för affär & vad dom kostade? :d

champion gör fortfarande vinröda hjälmar. Kan du inte be butiken att köpa i en åt dig om du vet vilken storlek du ska ha?

När jag jobbade i hästbutik tog vi in färger åt kunder.
champion gör ju sina i grått, marin, svart, grön, vinröd och brun (o sen e asful multifärgad)

Sett dom i flera affärer, så det finns nog lite överallt?

Dom var dyra :( annars hade jag köpt ett par själv! 1200? 1500? Jag minns inte, trots att det bara var nåt halvår sedan.

Jaså,säker?Jag mailade ett ställe som hade Champion Showring,dom sa att vinrött inte tillverkas mer? :confused:

Ja det var ju dyrt,men snygga va? :d
Du vet inte vilken affär,nån som har internethandling?
Här i Småland finns det inga såna vad jag vet... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 580
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
R
Anläggning Under rådande snöoväder började jag att fundera på snöröjningen här hemma på vår gård. Jag tänkte på hur man gjorde förr, när hästar...
Svar
12
· Visningar
1 320
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 508
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka