T

Tussy

Hej på er alla!!! Jag skulle vilja ha vindskydd i hagen till mina tre hästar. En fjording och två shettisar. Finns det någon som vet var man kan få tag på ett bra vindskydd som inte kostar allt för mkt. inte mer än 10000:- Vi har funderat på att bygga ett men det tar ju tid. Hoppas någon vet något:)

Sv: Vindskydd

Ta fram sprik o hammare o bygg själv. Vet du inte någon som kan hjälpa dig bygga det då? Kanske någon som inte jobbar??

På hästnet.se är det reklam för en typ av tält som man kan använda som vindskydd. Tror de heter CoverStore!
Vet att man använde liknande i Italien, då var det mest som solskydd på sommaren.

Det jag har hört om de färdiga är att de inte håller. Bättre att gjuta ordentliga plintar och bygga själv.

Glöm inte kolla ev. bygglov om du inte bor "ute på landet".

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 904
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
2 021
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
746
Senast: tara
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 140
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka