L

lala

Jag har en islandshäst som går ute dynget runt och ska nu bygga ett vinskydd till honom. Jag behöver alla tips jag kan få!
Jag har hört att man ska ha ena långsidan öppen, men då har ju hästen inte skydd om de blåser från de håller där öppningen är, hur löser man det?
Behöver man ha något bygglov när man bygger vindskydd?
Jag vill ha alla tips ni har om hur man bygger ett vinskydd så billigt och bra som möjligt :)
Annars kanske ni vet någon ställe där man kan köpa färdiga vindskydd, fast inte för dyra?

Jätte tacksam för alla svar :D

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 021
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 356
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar